ارتباط با ما 09999502421

تماس با ما

زمان مطالعه: 3 دقیقه

لطفا سعی کنید پیام هاتون رو توی واتس آپ بفرستید

توی صفحه اینستاگرام و یا حتی از طریق فرم زیر میتونید در ارتباط باشید

شیوه حمل و نقل

کلیه سفارشات با پست پیشتاز ارسال خواهند شد اما در برخی شرایط ممکن است سفارش با تیپاکس ارسال شود

مدت زمان تحویل

دو روز پس از ثبت سفارش , امانتی شما آماده ارسال میشود و در اولین روز کاری به اداره پست یا تیپاکس تحویل داده خواهد شد

بنا بر اعلام شرکت ملی پست , زمان دریافت کالا ها بین 3 الی 7 روز کاریست و بنا بر اعلام شرکت پست خصوصی تیپاکس زمان دریافت کالاها حداکثر 3 روز کاریست

مرجوعی کالا

با توجه به اینکه برای هر خریدار یک صفحه اختصاصی ایجاد میشود و نگهداری از اطلاعات این صفحه برعهده کارت سبز است , امکان مرجوعی کالا در شرایط خاصی ممکن پذیر است که در ادامه توضیح داده شده است 

  • در صورتی که کالای دریافتی با درخواست شما مغایرت داشته باشد
  • در صورتی که کالای دریافتی مشکل فنی داشته باشد
  • در صورتی که کالای دریافی مشکل از بابت چاپ داشته باشد

استرداد وجه

چنانچه که مرجوعی کالای شما تایید گردد , با ارسال شماره کارتی که با آن خرید خود را انجام داده اید , امکان عودت وجه میسر است و نهایتا تا 72 ساعت پس از ثبت درخواخت هزینه پرداختی عودت داده خواهد شد

نحوه پرداخت وجه

چنانچه که از طریق وب سایت اقدام به خرید کنید , از طریق درگاه پرداخت آنلاین میتوانید هزینه سفارش را پرداخت کنید و چناچنه سفارش شما از سایر روش ها صورت بگیرد , میبایست هزینه سفارش را کارت به کارت کنید

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کلیه پشتیبانی ها و خدمات مربوط به کارت سبز از طریق پیام رسان واتس آپ صورت میگیرد

قوانین و مقررات

لطفا قوانین را با دقت مطالعه فرمائید. با سفارش از سایت، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، کارت سبز به عنوان یک وب‌سایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.
 1: قبل از ثبت سفارش و پرداخت به دقت قیمت و امکانات را مطالعه فرمائید.
 2:ایجاد صفحه کاربری با محتوا و مضامین غیر اخلاقی و سیاسی، ممنوع و خلاف قوانین استفاده می باشد.
 3: تمامی صفحات کاربری ایجاد شده در کارت سبز به دقت توسط مدیریت سیستم نظارت شده و در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف دسترسی کاربر به سیستم مسدود می‌گردد.
 4: مسئولیت تمامی محتوای ایجاد شده در صفحه کاربری ساخته شده بر عهدۀ شخص بوده و کارت سبز هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای صفحه کاربری شما ندارد.
 5:صفحات کاربری تحویل داده شده با مشخصات پیشفرض می باشد. خریدار متعهد می گردد که تمامی اطلاعات پیشفرض را به نام خود تغییر دهد . همچنین امکان تغییر نوع وب سایت به نوعی دیگر امکان پذیر نبوده.
6:ایجاد هرگونه صفحه کاربری نامتعارف شامل هرگونه توهین و فحاشی به افراد (به خصوص سران کشور)، متون سیاسی و غیر اخلاقی، مخل نظم عمومی، مخل امنیی ملی و خلاف عرف ممنوع می‌باشد و به محض مشاهده دسترسی کاربر به سیستم مسدود می شود و وبسایت ایجاد شده از سیستم پرتال حذف می گردد. همچنین تمامی در صورت لزوم به پلیس فتا و مراجع قانونی ارجاع داده خواهد شد.
7: عضویت شما در مجموعه کارت سبز ، بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و قوانین سایت بوده و نیاز به امضای کاربر نمی باشد و کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات می باشد .
8: امکان انصراف از سفارش تنها در شرایط خاص قابل قبول است